Shop More Submit  Join Login
About Film & Animation / Artist Member Dan PetersonMale/United States Recent Activity
Deviant for 9 Years
Needs Premium Membership
Statistics 46 Deviations 92 Comments 2,349 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

Activity


deviantID

chitowncowboy
Dan Peterson
Artist | Film & Animation
United States
Current Residence: ChiTown (thats right I know you wish you could live here.)
Favourite genre of music: Counrty music. I like a little rock in my country and a little country in my rock.
Favourite style of art: Abstract
MP3 player of choice: Mini Ipod
Skin of choice: wtf.
Favourite cartoon character: Roadrunner
Personal Quote: Cowboy up.
Interests
Yes, im sitting here in villa park. Good ol' Willowbrook, and I just want to get the hell out!!! Skyline has turned into a full-time study hall along withe every other class. I mean seriously, what is the point of school these last few weeks, all there is to do is watch movies, draw stupid cartoons, and talk to ppl. Id rather be home playing halo! Anyways I'm waiting for the school year to end right now. 20 some days i think...anyways im hoping this whole college thing next year will beat teh S*** out of highschool. Have a good one everyone.

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconitsnotallison:
itsnotallison Featured By Owner Apr 29, 2006
hey Dan,
haven't seen you or your artwork 'round here in a long time. hope you're still keeping up with it, you have great work.

-Allison
Reply
:iconfindmeashrubbery:
findmeashrubbery Featured By Owner Aug 29, 2005
Yeah U of I Art and Design majors!!... your photography rocks my socks ;p
Reply
:iconsampdoria:
Sampdoria Featured By Owner May 6, 2005
:wave:

Thanks for the :+devwatch:

Appreciate it! :-)

Have a nice day!
Reply
:icondjapod:
djapod Featured By Owner Apr 30, 2005
Cheers for the watch! Keep up the excellent gallery! =)
Reply
:iconreddhedds:
reddhedds Featured By Owner Apr 27, 2005
hey :wave:
thanks for the :+fav:
I really like that impala pic :)
Reply
:iconchitowncowboy:
chitowncowboy Featured By Owner Apr 27, 2005   Filmographer
no problem. I just added like 3 more to my favs cuz ur gallery is AAAAAWESOME...and so much coool stuff. Many of your pieces really remind me if what I try to achieve in my artwork! I love it. Keep on doin what ur doin ill be lookin for some new stuff.
Reply
:iconreddhedds:
reddhedds Featured By Owner Apr 28, 2005
yeah, thanks a lot dude! it was a great surprise to see so many :+fav:s in my message center
Reply
:iconondeon:
Ondeon Featured By Owner Apr 26, 2005   Digital Artist
Thanks for the fav!
Reply
:icondarkspidermangod:
darkspidermangod Featured By Owner Apr 24, 2005
yeah we totally rocked out that smash bros tournament. then we all sucked when we switched to halo lol. we gotta do that again.
Reply
:icongewitterkind:
gewitterkind Featured By Owner Apr 15, 2005
thanks for the fav : )
Reply
Add a Comment: